Politica de retur

 

Returnarea produselor se supune ordonanței nr. 130 din 31.09.2000 aprobată și completată prin legea nr. 51 din 21.01.2003 privind regimul contractelor la distanta: “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fară penalitari și fară invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Un consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale.

În interesul Cumpărătorului, am extins perioada de retur la 30 de zile.

În cazul în care doriți să returnați produsul/ produsele comandate vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail, specificând și numărul comenzii.

Dreptul de retur nu implica dreptul de utilizare. Produsul/produsele pot fi returnate doar daca sunt în aceeași stare în care v-au fost livrate, inclusiv ambalajul original, săculețul/cutia și documentele care îl însoțesc. Bijuteriile și punguțele/cutiile pentru cadou trebuie să fie în stare perfectă, să nu prezinte semne de uzură sau urme de folosire. Daca ați primit împreună cu comanda un cadou, îl veți returna și pe acesta.

Folosiți ambalajul original pentru ca produsul/produsele returnate să nu sufere deteriorări în timpul transportului. Bijuteriile sunt obiecte delicate și de aceea vrem să ne asigurăm că ele sunt ambalate corespunzător, pentru a ajunge la destinatar în bună stare.

Sunt exceptate de la dreptul de retur acele produse care au fost executate sau modificate pe baza cerințelor Cumpărătorului. Fac excepție pandantivele la care s-a modificat lungimea lanțului. Acestea vor putea fi returnate.

Orice trimitere trebuie să se facă prin curier rapid și - la solicitarea dvs. - vă putem trimite noi un curier care să vă preia pachetul. Lucrăm cu Poșta Româna doar în situații excepționale. Nu trebuie să plătiți nimic curierului trimis de noi, la preluarea coletului returnat. Costul de transport pentru retur va fi scăzut din suma returnată Cumpărătorului de către Vânzător.

Recomandăm furnizarea unui cont bancar în care să vă înapoiem banii cuveniți. Dacă ați plătit cu cardul, returnarea banilor se va face în același cont din care ați efectuat plata.

Nu trimiteți coletul de retur cu ramburs, pentru că nu-l vom accepta. Abia după ce verificăm starea produselor returnate vă vom înapoia contravaloarea lor - minus costul de transport al pachetului returnat - într-un cont bancar pe care ni-l veți pune la dispoziție. Banii vă vor fi returnați în termen de maxim14 zile lucrătoare de la data primirii coletului expediat de dvs.

. Vânzătorul isi rezervă dreptul de a refuza produsele returnate care nu indeplinesc condițiile de mai sus – condiții aplicate individual sau cumulativ, in funcție de situație.

Ne rezervăm dreptul de a aduce - fără o notificare prealabilă - modificări și actualizări politicii noastre de retur. Ea poate fi citită oricând online, accesând paginile acestui website.

Lansarea unei comenzi către magazinul online aeris.ro presupune faptul că ați citit și sunteți de acord cu politica noastră de retur.